Bij CC@PS staat Service Centraal !


Wij zijn er ons ten volle van bewust dat de graad van tevredenheid over de samenwerking in grote mate wordt bepaald door de dienst-na-verkoop. Daarom stellen we alles in het werk om de kwalitatieve invulling van de serviceovereenkomst te garanderen.


Onze gecertificeerde servicedienst en al haar medewerkers hanteren de hoogste kwaliteitsnormen en verbinden er zich toe uw 'downtime' tot een minimum te beperken. Uw interventieaanvraag wordt direct verwerkt en onmiddellijk in de agenda geplaatst van de Field Service Engineer, wat resulteert in extreem snelle interventietijden. Indien mogelijk bieden we onmiddellijk remote support, waarbij we uw scherm overnemen.

Onze field service-engineers beschikken over voldoende wagenvoorraad om de meeste interventies na het eerste bezoek op te lossen. In onze magazijn wordt de volledige voorraad wisselstukken, onderhoudsproducten van elk type toestel regelmatig gecontroleerd en op peil gehouden.


Bij uitzondering beschikken we over een zéér snelle on-line dienst met het European Part Center, van waaruit 24-uur levering van wisselstukken wordt gegarandeerd. Uiteraard beschikken we over een aanzienlijke voorraad depannagetoestellen, waarbij we ten allen tijde uw productie kunnen garanderen.


Met de CC@PS onderhoudsovereenkomst bieden we totale ontzorging over de technische aspecten van uw kantoorapparatuur.


Servicevoordelen

  • 4u interventietijd via omnium onderhoudscontract
  • Remote support
  • onderhoud en herstellingen op aanvraag
  • regionale gecertificeerde field service-engineers
  • levering op dezelfde werkdag